Inte 100 dagar i rad igen (#blogg 100)

Nu sätter jag punkt för utmaningen #blogg100. Det har varit roligt och utmanande, men ibland har det varit tungt och motigt. Det är bara listan med idéer som gjort att det kunnat bli 100 inlägg för min del. Så jag ställer inte upp en gång till. 100 dagar på raken blir för mycket. 100 dagar på ett år hade känts mer rimligt.
I år tänker jag att fortsätta skriva även om #blogg100 är över. Men som sagt inte ett inlägg om dagen. Senare i veckan ska jag börja skriva om Samos, men först ska jag hitta bilderna.
De fortsatta turerna med visum, vaccinering och andra förberedelser för årets sommarresa ska nog också fångas i ord. Den och andra resor ska redovisas i framtida inlägg.
På tisdag är det after #blogg100 i Stocholm. Tyvärr kan jag inte åka dit, men det kanske kommer några bloggare till Webcoast picnic på onsdag Slottskogen i Göteborg. Då kan vi dela erfarenheter av årets #blogg100.

Detta är ett inlägg dag 100 i utmaningen #blogg100.

Om acjgbg

Jobbar med information och bor i Göteborg. På fritiden lockar resor, vandringar, konserter, vänner, mat, vin och bra böcker.
Det här inlägget postades i #Blogg100 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

