När månen vaktar bergen – Skottland dag 4:3 (#blogg100)

20140331-235828.jpg
Efter den långa vandringen på Skye lämnade vi ön för natten. Den här gången via bron till Kyle of Lochalsh.
Väl inkvarterade på hotellet kunde vi njuta av utsikten mot Skye och kullarna i Red Cullins. Istället för solnedgång blev det en månuppgång som fastnade i kameran.
De flesta av oss var ganska trötta efter dagens fina vandring i Glen Sligachan. Själv såg jag fram mot en vilodag nästa dag.
De första åren jag gjorde vandringsresor var jag alltid inställd på att genomföra alla vandringar. Men när jag vandrade på Kreta upptäckte jag att det var bra att tillåta sig en dag av återhämtning och reflektion.

Detta är ett inlägg dag 32 i utmaningen #blogg100. Det handlar om en vandring i Skottland sommaren 2013.

.

Om acjgbg

Jobbar med information och bor i Göteborg. På fritiden lockar resor, vandringar, konserter, vänner, mat, vin och bra böcker.
Det här inlägget postades i #Blogg100, Vandring och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

