Sista dagen och inlägget försvann (Kenya dag 8:1)

Nu hände det som inte får hända. Inlägget försvann! I wordpressappen hade jag precis tre varianter av inlägget. Jag sparade, raderade ett av de äldre men även det senaste försvann och plötsligt fanns bara ett icke uppdaterat utkast som jag inte kan öppna kvar. Det blir att börja om fast då tar jag bara inledningen nu och sparar resten till morgondagen.

20130306-223958.jpg
Det var med ett visst vemod som jag såg ut över savannen från mitt rum den sista morgonen på safarin. Jag skulle gärna ha fortsatt några dagar till. En vecka kändes som för kort, tio dagar hade nog varit bra. Det var något visst med rytmen på safarin. Det var en lagom blandning av gamedrives, matraster och vila i kombination med vacker natur och massor av vilda djur.
Jag har efteråt sagt att jag har aldrig haft en å vilsam semester. Det var som om all stress bara rann av mig efter 24 timmars safari och sedan var det bara att följa med.

Detta är ett inlägg dag 43 i utmaningen #blogg100. Jag har antagit utmaningen för skriva klart inlägg från ett antal olika resor de senaste åren. Just nu skriver jag om en resa till Kenya jul och nyår 2011.

Om acjgbg

Jobbar med information och bor i Göteborg. På fritiden lockar resor, vandringar, konserter, vänner, mat, vin och bra böcker.
Det här inlägget postades i #Blogg100, Resor och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

