Utmaning med #blogg100

Igår läste jag om utmaningen #blogg100. Det handlar om att blogga en gång om dagen i 100 dagar. Nu har jag funderat i 24 timmar om jag ska haka på. Då kanske jag äntligen kunde få skrivit de där inläggen som aldrig blivit av.
OK jag hakar på och tänker börja med senaste resan, Indien 2013. Sedan får vi se vad det kan bli. Kom precis på att det är den 22 idag så jag kom igång en dag för tidigt.

Om acjgbg

Jobbar med information och bor i Göteborg. På fritiden lockar resor, vandringar, konserter, vänner, mat, vin och bra böcker.
Det här inlägget postades i #Blogg100, Kommunikation, Resor och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Utmaning med #blogg100

  1. Jag har precis om du funderat ett tag och bestämt mig för att haka på. En gång om dagen, då behöver det inte bli så långa och ambitiösa inlägg (vilket ofta stoppar mig). Sedan vet jag inte vad jag ska skriva om ännu.

    Gilla

Kommentera

